Adakah anda masih ingat?

Masihkan anda ingat tentang entri saya yang bertajuk Mee Goreng. Ternyata kedai mamak tempat saya membeli mee goreng tersebut telah berpindah. Berpindah aras, dari tingkat 3 ke tingkat 1. Kali ini lebih besar dan dilengkapi dengan penghawa dingin.

Satu masalah besar yang biasa dihadapi oleh pengunjung-pengunjung restoran mamak ini ialah tentang bau yang melekat ketika kami sedang berseronok makan dan minum di restoran tersebut. Mula-mula bau wangian "Dunhill Desire". Kemudian bau wangian tersebut akan hilang dan diganti dengan bau roti canai.

Perpindahan aras ini ternyata telah berjaya mengurangkan masalah tersebut. (pengakuan salah seorang sahabat saya, Deeni)

Satu perkara lagi, saya pasti anda masih ingat tentang entri saya yang bertajuk Berjimat Cermat Tidak Semestinya Membawa Berkat. Saya telah menemui satu contoh surat perletakan jawatan yang dikirim melalui email oleh salah seorang sahabat baik saya, Izz. Saya sangat berkenan dengan isi kandungan surat tersebut.


Perkara terakhir yang saya begitu pasti yang anda masih ingat lagi adalah berkenaan entri saya yang bertajuk Telanjang Dalam Terang Bahagian 1 dan Bahagian 2. Saya pasti ada dikalangan kamu yang begitu teruja untuk mengetahui kesinambungan kisah tersebut. Sebenarnya kisah tersebut telah disiapkan. Saya berharap anda dapat terus bersabar dengan saya. Cuma jika anda ingin mendapatkan versi penuh kisah tersebut (versi tanpa potong) sila dapatkan:-


Jakun01 - Ini bukan panduan penyembelihan

Tunggu apa lagi? Keh..Keh..Keh..