Aduhai....

Seperti dijangkakan. Tiada kesesakan berlaku dikawasan TUDM Sungai Besi. Bas express yang saya naiki bergerak begitu lancar. Tanda aras bateri Ipod saya menunjukkan tanda separuh dan berwarna merah. Kenapa lah saya tidak mencaj Ipod saya sebelum keluar bekerja pagi tadi. Kebetulan pada waktu itu saya sedang mendengar lagu nyanyian kumpulan Air Supply yang bertajuk Daybreak. Pagi-pagi lagi dah layan perasaan. Hampir tertidur saya mendengar alunan melodi yang begitu mendayu-dayu. Hawa sejuk yang keluar dari muncung pendinginan menyebabkan saya mengetatkan jaket saya. Tak cukup dengan itu, saya ambil 'backpack' saya kemudian saya menyelimuti badan saya seolah-seolah seperti sehelai 'comforter'.

Aduhhh!! kenapa lah saya bekerja hari ini. Kan lebih baik kalau saya tidur sahaja dirumah.

Nguah! nguah! nguah!