Cerita pagi rabu...

Semalam malaman saya tidak dapat mengakses internet dirumah. Saya periksa modem, tiada sebarang unsur-unsur perbuatan sebotaj atau khianat terhadap modem tersebut. LED nya masih menyala seperti biasa. Masih juga berkelip-kelip ketika dihidupkan dan menyala terus apabila sambungan mulai stabil. Saya memeriksa kabel, kabel tersambung seperti biasa. Kemudian saya memeriksa sambungan kabel di kotak kecil yang bersambungan dengan telefon. Kelihatan semuanya seperti biasa, tiada tanda-tanda sambungan longgar atau terputus.

Akhirnya saya memeriksa bil streamyx saya...

Ohw..... rupanya masih ada tunggakan yang belum dijelaskan.

Mungkin ini sebabnya. Apa-apa pun biar saya periksa dengan pihak yang berkenaan.

. . . . . . . . . . .

Berkenaan isen saya yang terdahulu. Kepada mereka yang tidak memahami jalan cerita tersebut memang tujuannya adalah untuk tidak memahamkan anda. Yeaaa! Saya telah berjaya mencapai objektif mutlak saya. Ho! ho! ho!

. . . . . . . . . . .

Komen-komen anda yang tidak berbalas akan dibalas pada hari ini. Harap maklum.

. . . . . . . . . . .

Semalam saya bercuti. Hari ini saya sudah mulai bekerja semula. Terasa macam nak tidur saja.

~s e k i a n b u a t w a k t u i n i ~