Aktiviti-Aktiviti Terkini...

27/11/06

Aku sibuk menguruskan persiapan akhir untuk majlis rumah terbuka Amanah Short Deposits Berhad yang diadakan di Ballroom Tun Rahah di Menara Yayasan Tun Razak. Dijangkakan seramai 650 tetamu akan hadir pada hari tersebut. Aku sibuk menguruskan segala-galanya. Nasib baik ada member baik aku Aida dan beberapa rakan lain seperti Dini, Mimi, Ita dan ramai lagi yang membantu. Tengah hari tuh ada lunch appointment dengan commerce life assurance. One of my good customer, kita orang pegi JOGOYA kat Starhill Gallery. Makanan sedappppp!!!!

28/11/06

Hari ni merupakan hari terakhir untuk aku confirmkan berapa ramai tetamu yang akan hadir ke majlis rumah terbuka tuh. Dalam surat letak 600 orang tapi kitaorang estimate lebih kurang 650 orang. Budget sorang korang nak tahu berapa. Sorang net RM 63.25. So korang darablah dengan 600 orang. Banyak kan? hampeh...kan elok duit tuh bg kat aku ke. Pastu petang tuh kitaorang ada testing on treasury system. Sampai malam lagi aku kat office.

29/11/06
Rumah Terbuka Amanah Short Deposits Berhad. Hari yang paling memenatkan, aku berkejar kesana-kemari melayan pelanggan yang hadir dan juga aku kena jaga makanan2 yang ada kat situ, in case kalau tak cukup ke, terbanyak ke etc...

Super Organizer: Aku dan Aida (Mesti ada antara korang yang perasan songkok yang aku pakai tuh kan)

30/11/06
Aku pegi opis cam biasa. Penat semalam masih tak hilang lagi.

1/12/06
Pagi keja cam biasa. Malam tuh aku ada dinner kat Mandarin Oriental, Majlis anjuran Pasaran Kewangan Malaysia. Malam tuh lah aku jumpa bidadari berpakaian merah jambu tuh. Nak tahu siapa? cuba teka? hahahahah

2/12/06
'Bowling for FARHAN', tournament bowling buat kat South City Plaza, Seri Kembangan. Tournament ni anjuran KLIA Consultant Sport Club untuk mendapatkan dana bagi membiayai rawatan pembedahan bagi Adik Farhan. Adik Farhan ni merupakan anak kepada salah seorang staff KLIA consultant yang menderita kecacatan pada tulang belakang diar. Sekarang ni umur dia 15 belas tahun, kalau tak buat operation sekarang ni, dia akan menderita kecacatan kekal untuk seumur hidup. So, alhamdulilahlah, belanja dah cukup. Pembedahan akan dijalankan pada 5/12/06. Semoga Allah menganugerahkan kesembuhan pada Adik Farhan serta ketabahan dan kesabaran kepada seluruh ahli keluarganya.

* Minggu depan, kitaorang nak pegi tengok wayang cerita "Cinta", sapa-sapa nak join jom....