Selamat Datang

Hai blogger semua,

Selamat datang ke webblog saya. Baru aje berpindah dari webblog yahoo 360 Degree. Bukan sebab apa, banyak betul masalah bila guna webblog yahoo ni. First dahlah takleh customise html code. Lepas tu banyak plak masalah teknikal yang lain. Macam-macam hal. Selepas mendapat nasihat dari beberapa blogger, saya kemudian mengambil keputusan untuk mendaftar web blogger ni.

Walaubagaimanapun, webblog yahoo saya masih boleh diselusuri di http://uk.360.yahoo.com/mdshah_80. Cumanya, secara rasmi webblog yahoo ni takkan digunakan lagi untuk memasukkan apa-apa entry. Dan ini secara automatiknya, web blogger saya akan menjadi "Official Webblog" untuk apa-apa entry bermula dari 2/11/2006.

Saya mengharapkan agar para blogger semua, dapat sentiasa memberi sokongan penuh kepada saya yang masih mentah dalam arena blogging ni. Sila beri saya tunjuk ajar.

Nampaknya, lepas ni saya kena adjust sket template webblog ni. Warna dia 'dull" sket. Ingat lepas ni saya nak redesign banner untuk main page webblog ni. Mungkin amek dua tiga hari, sbb saya kena study html code dia. Apa pun kita jumpa lagi lepas ni.

Sampai jumpa lagi,

Byeeeee.........