Kata-Kata tentang RAPAT 06

Assalammualaikum semua,

First and foremost, Setinggi-tinggi gunung ucapan tahniah dan "Tabek Respek" + "Tabek Spring" kepada semua AJK-AJK GEJU yang terlibat dari proses awal sehinggalah berakhirnya RAPAT' 06 semalam.

Terus terang aku mengatakan bahawa aku sangat:-
1. Gembira = Gembira sbb dapat tahu dan kenal korang semua, korang memang besh dan kewl. Betul2 buat aku teruja.

2. Seronok Dan Sedey = Seronok dengar korang menyanyi, bersajak, pegang gitar tong, dan apa sahaja yang korang buat semasa berdiri diatas pentas. Sedey waktu sessi memperingati Cik Nana, walaupun aku tak berkesempatan untuk mengenali beliau semasa hayatnya, TETAPI semalam seolah-olah aku berdiri dihadapannya ketika mendengar Sessi Attoch, Sessi slaid photo dan nyanyian oleh ND dan kak ungku.

3. Kenyang banyak = Mekasih kepada Geng yang telah bersusah payah membawa berbagai-bagai makanan dari rumah, memang sodap, memandangkan kapasiti perut aku yang bersaiz agar sederhana memang takleh nak masuk semua. Kalau ikut hati perut perasaan aku memang nak makan semua, tapi apakan daya....

4. Gelisah Sedikit = Gelisah bukan apa, sbb mungkin kita start lewat sedikit dari jadual asal tapi benda ni kita boleh improved next time kan...kan....kan..... Smile

5. Pasal venue dan makanan yang disediakan oleh Penganjur = Aku tak kesah sangat pasal benda-benda ni. Ok makanan pon sodap jugak....

6. Pasal Doorgif = Aku sebenarnya jarang dapat hadiah-hadiah yang berbentuk mcm yang korang bagi tuh. Ponoh beg den...., Sbb jarang dapat lah menyebabkan perasaan aku begitu riang ria sekali. huah...huah...huah....

7. Zine dan buku-buku yang dijual = Korang pandailah....bila aku sampai umah aje....aku tengok wallet dah kosong lah wei.....nampaknya terpaksa lah aku memakan serdak-serdak biskut raya yang masih ader.....huhuhuhuhu

Ok, so aku berharap sangat untuk dapat meng'contribute something kat komuniti ni, kalau korang buat apa2 aktiviti yang berfaedah, bgtahu aje kat aku. Insya allah kalau takde aral melintang atau apa-apa hal yang mustahak aku akan join korang.

Aku rasa sampai kek sini dulu, Sampai jumpo laie....

Wassalam

mshah aka Qasseh-Hati

* Kalau korang nak baca pandangan orang lain korang leh klik (....Sini....)