Blues malam Sabtu

Saat aku tengah sibuk-sibuk manage aku punya bidding kat E-bay, tiba-tiba iTunes aku main kan satu lagu yang buat aku betul2 tersentak. Lagu Allahyarham Sudirman Haji Arshad, tajuk dia Jauh Di Sudut Hati. Tetiba aje aku jadi blues, aku rasa mcm aku ni keseorangan sangat. Ini bukanlah kali pertama aku dengar lagu ni, tapi malam ni aku rasa lain sket, pilu dia tu rasa lebeh seket dari biasa. "Omak.....Tolong den mak". Aduhai!.... apa aku nak buat bagi mereleasekan perasaan yang datang tanpa diundang ni? Apakah aku masih mengingati si Dia? Apakah itu tandanya aku masih sayang pada si Dia? Apakah aku bermimpi yang dia akan kembali semula kesisi? Entahlah, aku pun tak dapat nak menjawab semua soalan-soalan tuh. Aku rasa daripada berterusan melayan perasaan yang tak hapeh-hapeh ni tah baik aku pegi mandi, buat kopi pastu layan movie.

Besok aku kena pegi Kuala Lumpur Convention Centre, aku attend Ebay Explained! 2006. Sambutan kali ni aku dengar penganjur kata hit yang paling teramai sekali di Asia Tenggara. Apa-apa pun nanti aku update kat blog ni malam esok.

See yaa...