Salam Ramadhan

Ahlan wa sahlan ya Ramadhan.

Syukur pada Allah yang masih memberi sedikit kesempatan untuk saya bernafas dan terus bernafas sehingga saya mengerti mungkin pada suatu masa nanti akan tujuan saya dihidupkan di muka bumi yang penuh dengan seribu satu cerita ini. Ramadhan menjelma lagi. Saban tahun ia menjengah kita. Bertuahlah pada mereka-mereka yang pandai memanfaatkan kedatangan Ramadhan dalam melipat gandakan amal kebaikan masing-masing.

Terima kasih pada teman-teman yang sentiasa menghubungi saya dan mengingatkan saya tentang erti persaudaraan dalam dunia maya ini. Pertama saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada saudari Qisst atas hadiah comel yang telah dikirimkan pada saya. Saya hampir-hampir terlupa pada komen yang pernah saya kirimkan kepada Qisst tersebut. Tiba-tiba sahaja pada hari itu sebungkus parcel diterima. Dan apabila dibuka, nah...

Rupa-rupa tempat meletak pen. Terima kasih pada Qisst sekali lagi atas hadiah yang sangat bermakna ini.

Kepada teman-teman semua, selamat berpuasa. Semoga segala amal kebaikan kita diterima Allah.