Aku PULAK Kena Tag!!!

5 Benda atau Perkara yang saya lakukan jika saya seorang jutawan
1. Dapat aje duet aku ingat aku nak bukak business aku sendiri, berhenti makan gaji pastu lantik diri sendiri jadi bos kat kompeni baru tuh nanti. hahah...kewl
2. Aku ingat nak tolong adek beradik aku, pastu kalau boleh nak amek anak angkat yang yatim piatu, support diorang study sampai jadi manusia yang berguna dunia dan akhirat.
3. Keluarkan zakat harta
4. Aku nak belanja korang semua roti canai ngan teh tarik untuk sessi ngeteh GEJU.
5. Kawen laaaa......pastu bawak satu family gi umrah ke tak pun buat haji.

5 Tabiat buruk
1. Aku ada sedikit tabiat suka mengeluarkan duet untuk beli benda2 yang tak sepatutnya aku beli. Senang cita, ada seket boros laa.
2. Aku merokok.
3. Suka berangan benda yang bukan2.
4. Kalau dapat pegang stereng keta, lupa sapa kat sebelah. "Berhati-hati dijalan raya, sayangi keluarga anda
5. Kadang2 terlupa nak kemas selimut dan bantal bila waktu pagi, ahakkk.

5 Perkara yang saya benci melakukannya
1. Disuruh buat perangai giler kat public, teringat waktu form 4, aku terpilih jadi pengawas sekolah, pastu macam ada sessi orentasi laah, waktu tuh kitaorang pakai uniform sekolah, pakai tali leher, beratur ramai-ramai, pastu pakai helmet full-face jalan2 kat shopping komplek. Mentang2 sekolah aku depan shopping komplek.
2. Disuruh menjerit nama gilfren pastu sebut “I LOVE U” kat tengah2 councourse KLCC, giler apa. Orang lain pon ada gilfren jugak.
3. Berenang ala-ala kuak lentang di dalam kawasan air pancut kat taman KLCC, banyak lagi keja lain yang boleh dibuat.
4. Pakai kasut sebelah kaler lain, sebelah lagi kaler lain.
5. Baring-baring di halaman dataran merdeka ketika hujan lebat.

5 Perkara yang tidak akan saya lakukan
1. Terjun dari tingkat paling atas bangunan klcc.
2. Mandi manda kat sungai klang.
3. Duduk bersila kat tengah-tengah highway utara selatan waktu ‘peak-hour’.
4. Kira berapa banyak bintang2 kat langit pada waktu malam.
5. Memelihara harimau himalaya ataupun singa africa sebagai haiwan ternakan.

5 Perkara yang saya menyesal lakukan
1. Simpan banyak koleksi kredit card…waaaa utang banyak
2. Jual alat musik keyboard, sbb waktu tuh betul2 sesak.
3. Beli henpon mahal-mahal pastu ilang
4. Menyesal aku dulu tak ngorat sorang member anak menteri, kalu tidak jadi menantu menteri aku hari ni. Hahahahaah
5.Menyesal kenapala aku tak start menulis blog sejak dalam kandungan mak aku dulu.

5 Permata Hati Saya
1. Omak
2. Abah
3. Adek beradek
4. Saudara-mara
5. Pedro, kucing itam saye….kewl

5 Tempat yang saya sukai
1. Bilik tidor sendiri
2. Bilir air sendiri
3. Ruang tamu sendiri
4. Dapur sendiri
5. Halaman rumah sendiri

5 Saat yang penuh bermakna
1. Dapat peluang lahir kat dunia ni, dapat kenal mak ngan abah.
2. Dapat masuk kolej
3. Dapat masuk u
4. Dapat keja besh
5. Tengah tunggu saat nak kawen plak. hahahah

5 Benda/Perkara yang saya sukai
1. Jalan2 cari ilham kat mana2 sahaja
2. Kumpul setem
3. Kumpul syiling 50 posen dan duit kertas RM1
4. Kumpul model kapal terbang, setakat ni ada 35 model, tapi sebab takde tempat nak letak semuanya simpan dalam kotak.
5. Berangan jadi kaya macam kat atas tadi.

5 Perkara tentang diri saya
1. Rasa2 mcm ensem, tapi tak tahu ar apa pandangan orang lain. Ahakkkkk
2. Ada orang kata aku ni hitam pastu gemuk. Betul ker? Nanti ko ira, aku jentik lubang idung ko. Buat pengetahuan korang Ira ni anak saudara aku yang first sekali.
3. Pemalu yang amat sangat…kuih…kuih…kuih
4. Ada bakat meniaga yang terpendam…..huhuhuu
5. Suka membaca, walaupun tak selalu membaca. Eh betul ke?

5 Orang yang paling saya sukai di dalam Blog
1. Korang
2. Korang-Korang
3. Korang-Korang-Korang
4.Korang-Korang-Korang-Korang
5.Korang-Korang-Korang-Korang-Korang

5 benda/perkara sampingan yang perlu ada di rumah saya
1. Komputer
2. line power untuk menghidupkan computer saya
3. Meja computer
4. Kerusi nak duduk.
5. Internet Connection

5 orang yang saya pilih untuk menyambung tag ini
1. lediagli (sbb diar slalu kutuk aku) ahakkkk…..
2. odja (dier ni kawan baik lediagli, aku nak tengok diorang ni ada persamaan tak)
3. ai comei (ni pon kira mcm pengkritik tetap kat blog aku ni)
4. arianna adrizal (awek lawa yang dapat bunga ros ahakk…)
5. De5lin (sbb dia suruh aku bawak air ngan kueh kalu aku lawat blog dier, ada ke patut…cheshhhhkek betul)

Sampai jumpa lagi….korang-korang yang namanya disebut diatas…sila submit laporan ‘tag’ anda sebelum bulan mengambang pada hujung bulan ini.

Chow…Chee…Chow…